Powered By Blogger

joi, 13 mai 2010

Tusa vrea pampersi!...



Ce s-o mai lungim Bloaga,da-i nainte,printre "BLOGURI": "Ioska (Iosif Buble) este însurat cu ziarista Ana-Maria Luca, iar Diana Tusa este gravida cu Ioska" (scrie presa, a patra "putere", cu accent pe primul "u", c-asa le place parlamentarilor)...Bai ce gaozeala in PNL-ul asta, de te ia cu ris d-atita greta!
Petre are mere,Gelu-i soarbe deju' , Tusa tine vreju'(se vede-n poza):
da, da Basescu trebe suspendat!...
Caci Base s-a nascut in paie,/ Tare-n c... si tare-n coaie/
Basescu cind pleca cu trenu' (vaporu',calu', etc dupa caz) ,
isi punea in cap jobenu'
Coaiele in geamnatane/
Pu.. peste trei vagoane!
Da da Basescu trebe suspendat!...
Hiiihiiihhihihi,pacatele voastre-amarite!
Tusa vrea pampersi!...Sa-i dam asadar, pampersi, Tusichi!...Sarmana Diana,ne-ar interesa,plenar, daca are totusi chiloti Tusica!...Trebe musai sa stim,sa cunoastem, sa discernem daca si fara chiloti, este anti Base, cum s-arata!...Al dracu' Ioshka,adinc a bagat dilema,ocolind vreju!Dar nu disperati, asa s-a nascut imnul mamelor,abuzate de
reducerea la pampersi:
.....................................................
"Aaaaa,aaaaaa,mingea mea,
Ce-am facut Doamne cu ea?
C-un tigan al dracu',
Cu pu..a ca acu'
A venit al draculuiiii si mi-a spart mingeacu'!
Aaaaa,aaaa, mingea mea, ce-am facut doamne cu ea?
................................................................
Biata Tusa, cu tot efortu', nu-si va raspunde niciodata,PNL-ist, la aceasta intrebare existentiala!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu